مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

 

با ورود لوازم یدکی با کیفیت‌های مختلف شاید این روزها خرید لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی آریو تبدیل به یک معضل شده باشد و مشتریان دوست داشته باشند مستقیما این لوازم را از واردکنندگان خریداری کنند. از این رو اگر بخواهیم به شما یکی از این واردکنندگان در این زمینه را معرفی کنیم می‌توانیم فروشگاه مدیران قطعات را پیشنهاد دهیم که با حذف واسطه‌ها این کار را انجام می‌دهد .

آشنایی مختصر با خودروسازی لیفان

خودروسازی لیفان یک شرکت چینی است که در سال 1992 آغاز به کار کرد و اولین محصول خود را در سال 2005 روانه بازار کرد. با گذشت زمان لیفان توانست علاوه بر خودروهای تجاری، خودروهای سواری، موتورسیکلت و دوچرخه را نیز تولید کند.

در سال 2009 شرکت لیفان توانست در بین خودروسازی‌های چین رتبه 88 را کسب کند و 43 هزار دستگاه به فروش برساند که این رقم از فروش، لیفان را به سومین صادرکننده خودرو تبدیل کرد.

همکاری لیفان در ایران

سال 1386 بین شرکت خودروسازی کرمان خودرو و لیفان یک قرارداد همکاری بسته شد و اولین خودروی لیفان یعنی لیفان520 در سال 1387 تولید و پس از آن لیفان i520 و سپس لیفان 620  و در آخر لیفان 820 وارد بازار شد.

لوازم یدکی لیفان

اگر بخواهیم به تفکیک هر یک از مدل‌های خودروهای لیفان را بررسی کنیم می‌توانیم آنها را به 5 دسته زیر تقسیم کنیم:

کمری چینی یا لوازم یدکی لیفان 820

یک سدان سایز متوسط که به دلیل تشابه زیادی که به خودروی تویوتا کمری دارد به کمری چینی مشهور شده است.

نقاط قوت لیفان 820 جادار بودن کابین آن، کیفیت ساخت بدنه و شاسی، نرم بودن آن و... است. در مقابل نقاط ضعف این خودرو ورود صدا به کابین و کیفیت پایین لوازم داخلی خودرو است.

لوازم یدکی لیفان 820

این لوازم شامل فیلتر روغن، مجموعه قفل و پمپ درب، پرژکتور، لاستیک تعادل، گلگیر، کشویی سپر، طبق، سیبک طبق، سیبک فرمان، دیاق سپر، جلو پنجره، توری سپر جلو و عقب، جک کاپوت، چراغ‌ها، مه شکن، دسته موتور و ... است که همگی در سایت مدیران قطعات قابل تهیه است.

لیفان X50

این خودرو تولید سال 2014 میلادی است که توانست با طراحی خوب، قیمت مناسب و مشخصات فنی که دارد وارد بازار خودروی ایران شود. لیفان X50 جز خودروهای شاسی بلند کوچک قرار دارد که دارای شتاب 50 یازده ثانیه است. از دیگر نقاط قوت این خودرو نیز مصرف سوخت پایین آن است.

البته این خودرو فاقد قابلیت آفرود است و سایز لاستیک‌های آن کوچک می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X50

اگر قصد خرید هر یک از لوازم یدکی لیفان X50 شامل ابرویی جا چراغی، ایربگ، پوش طبق، بلبرینگ، تیرک بغل، پیستون، توپی سر کمک، رابط تیرک، سرپولوس، واشر سرسیلندر کاغذی، واشر سرسیلندر فلزی، پلوس، سر پلوس، پایه سنسور عقب و ... را دارید سایت مدیران قطعات در خدمت مشتریان خود است.

لیفان X60

اولین شاسی بلند کوچک چینی این شرکت خودروسازی، لیفان X60 بود. در ابتدا گیربکس این خودرو به صورت دستی و سپس در سال 2015 میلادی با ایجاد تغییراتی در این خودرو گیربکس آن را نیز به اتوماتیک تغییر دادند.

اگر بخواهیم به نقاط قوت این خودرو اشاره کنیم می‌توانیم فضای مناسب، سانروف برقی، قیمت و... را نام ببریم.

نقاط ضعف لیفان X60 نیز پلاستیکی بودن قطعات کابین، بازار دست دوم آن و ورود صدا به کابین می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X60

رینگ و پیستون، واشر کامل، دسته موتور، مخزن شیشه شوی، سنسور ABS و... است.

لیفان 520

اولین خودروی تولیدی شرکت لیفان، لیفان 520 بود که در سال 2006 در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

سال 1389کرمان موتور این خودرو را وارد بازار ایران کرد و در سال 1392 دچار توقف تولید شد.

لوازم یدکی لیفان 520

سیبک فرمان، تسمه تایم، ترموستات، واتر پمپ و... لوازم یدکی لیفان 520 است.

لیفان 620

در اوایل دهه 90 شمسی محصول جدید لیفان یعنی لیفان 620 در ایران توسط کرمان موتور رونمایی شد. این خودرو در ابتدا برای مشتریان خود قابل قبول بود اما در سال دوم استفاده از ان به یک باره برخی از مشکلات آن پدیدار می‌شد.

لوازم یدکی لیفان 620

پرژکتور جلو و عقب، پمپ روغن، پمپ کلاچ، دیسک چرخ، چراغ خطر و... تعدای از لوازم یدکی خودروی 620 است.

آشنایی مختصر با خودروسازی آریو

سال 93 بعد از نهایی شدن مذاکرات بین سایپا و زوتی (یا همان زوتای)، مدل Z300 ابتدا به S300 تغییر نام داد و در نهایت، نسخه مونتاژی‌اش با نام آریو به بازار آمد. آریو می‌توانست دستاورد مهمی برای سایپا به حساب بیاید اما به نظر می‌رسد با برخی از تصمیمات، این اتفاق نیفتاد. آریو در بازار خرید و فروش دست دوم خود اوضاع نابسامانی دارد؛ اما در میدان رقابت می‌تواند مقابل برلیانس H330‌ حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. به‌ویژه آنکه در مقابل برلیانس از چهره معقول‌تر و منطقی‌تری بهره می‌برد. غیر از تغییراتی اندک در فرم صندلی‌ها و روکش آن‌ها، تفاوت خاصی میان مدل‌های مونتاژی آریو دیده نمی‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین S300 و Z300 یعنی نمونه‌های ایرانی و چینی این زوتی، حذف بسیاری از آپشن‌های استانداردی است که روی ویرایش چینی دیده می‌شد از جمله نمایشگر بزرگ 7 اینچی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان. البته ساختار پیشرانه و جعبه‌دنده نیز هم‌چنان از نسخه چینی، قرض گرفته شده است.

لوازم یدکی آریو

اگر به دنبال لوازم یدکی آریو یعنی شلگیر، سیم ترمز، شاتون، سوپاپ و سنسور سوپاپ، پولوس، کاسه نمد، فیلتر گیربکس، سیبک موجگیر، سیبک فرمان و ... هستید سایت مدیران قطعات را از دست ندهید.

 

خرید لوازم یدکی لیفان و آریو

اگر دسته موتور خودروی آریو شما و یا هر قطعه و لوازم دیگری از این خودرو و یا خودروی لیفان خراب شود بهترین راهکار این است که در صورت وارداتی بودن آن‌ها مستقیما از یک وارد کننده تهیه شود.

مدیران قطعات که یک وارد کننده لوازم یدکی است با حذف واسطه‌ها توانسته است انواع این لوازم را همراه با تضمین کیفیت وارد کشور کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: